Analyser, der peger frem

Analyser, der peger frem

Har I brug for at få optimeret den interne eller eksterne kommunikation? Jeg har gode resultater med analyser, der gør en forskel fremadrettet og ikke blot ender som et ringbind på hylden. Det kræver, at de designes rigtigt fra start, så I får de bedst mulige fakta:

  • Skal I med oplevelsesanalyser dokumentere, hvordan jeres tekster bruges og kan blive bedre?
  • Skal I med dynamiske kvantitative analyser dokumentere, hvad målgrupper mener?
  • Skal I med effektive kvalitative analyser finde forklaringer og forstå i dybden?
  • Eller skal I med konstruktive fokusgrupper generere ideer og teste løsninger?

Det bedste analysedesign er dynamisk og har et konkret resultat for øje – for eksempel en ny strategi, en ny kommunikationspolitik, effektive kurser eller en handlingsplan for optimeret internt flow. Jeg samarbejder med dygtige underleverandører og kan levere den bedst mulige analyse kombineret med god sparring med jer og evt. bidrage til den gode inddragelse af ledelsen i arbejdet både før, under og fremover.